پخش تبلیغات
پخش تبلیغات

پخش تبلیغات

به طور کلی، تبلیغات رادیو، تلویزیون و تبلیغات اینترنتی است . آگهی های تبلیغاتی در رادیو و تلویزیون ها بخش مهمی از تبلیغات پخش هستند.

رسانه های پخش مانند رادیو و تلویزیون به مخاطبان گسترده تر در مقابل رسانه های چاپی می رسند. آگهی های رادیویی و تلویزیونی تحت دسته بازاریابی دسته جمعی قرار می گیرند، زیرا مخاطبان ملی و همچنین مخاطبان جهانی می توانند از طریق آن دسترسی پیدا کنند.

نقش پخش تبلیغات این است که مصرف کنندگان را در مورد مزایای محصول متقاعد کند. این یک رسانه بسیار موثر از تبلیغات است. هزینه تبلیغات در این کانال بستگی به زمان تجاری و زمان خاصی که در آن پخش می شود دارد.

آگهی رادیویی

آگهی رادیویی باید چندین بار پخش شود تا در حقیقت غرق در ذهن مصرف کنندگان شود. بنابراین فرکانس آگهی مهم است. نوع مخاطبان هدف نیز مهم است. بنابراین، باید یک تحقیق انجام دهیم تا ببینیم کدام دسته از مخاطبان به چه کانال هایی گوش می دهند اگر می خواهید تبلیغات موفقیت آمیز باشند. استعداد صدا در تجارت باید با در نظر گرفتن نوع مخاطب و نوع تجاری باشد.

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی معمولا تبلیغاتی برای غول های شرکتی محسوب می شود، حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند از آن بهره مند شوند. ترکیب صوتی و تصویری قوی برای موفقیت تجاری ضروری است. اما مهم است که صوتی و تصویری نیز بدون یکدیگر کار کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی تلویزیون را تماشا نمی کند بلکه فقط به آن گوش می دهد، باید این ایده را بپذیرد و بالعکس.

بسیار مهم است که هر چیزی که در تجارت تبلیغ می شود درست باشد. به همین دلیل، سازمان هایی نظیر کمسیون تجارت فدرال (FTC)  برای نظارت بر تبلیغات در تلویزیون و رادیو وجود دارد. این تضمین می کند که تبلیغ کنندگان ادعاهای دروغین را برای جذب مصرف کنندگان برای خرید محصولات خود نمی کنند.

اکثر تبلیغات رادیو و تلویزیون پرداخت می شود، گرچه بعضی از تبلیغات خدمات عمومی وجود دارد که می توانند به صورت رایگان پخش شوند. تبلیغ کنندگان معمولا برای نقطه ای که ۳۰ ثانیه طول می کشد پرداخت می شود. در موارد نادر، این نقطه می تواند تا ۶۰ ثانیه نیز افزایش یابد.

این روزها تبلیغات آگهی های رادیویی و تلویزیونی توسط آژانس های تبلیغاتی برای مشتریان آنها آماده می شود. آنها نیاز مشتری را درک می کنند و در حال حاضر امور تجاری را در نظر می گیرند. تبلیغات تبدیل به بخش مهمی از بازاریابی در زمان های اخیر شده است. شرکت ها بودجه خاصی را برای تبلیغات رادیو و تلویزیون اختصاص می دهند و برآورد می کنند که چه میزان درآمد آنها می تواند از طریق تبلیغات پخش شود. به عنوان مثال، مشاوران بازاریابی برای تعیین بازده سرمایه گذاری (ROI) برای هزینه تبلیغات رادیو و تلویزیون استخدام می شوند. گاهی اوقات مشاوران بازاریابی این کسب و کار تبلیغات نمونه ای را به منظور قضاوت در مورد محبوبیت خود در میان بینندگان انجام می دهند.

تبلیغات آنلاین

به منظور جذب مصرف کنندگان برای خرید محصولات و خدمات خود، اینترنت یا تبلیغات آنلاین از اینترنت یا شبکه جهانی وب استفاده می کند. نمونه هایی از این تبلیغات عبارتند از تبلیغات در صفحات نتیجه موتور جستجو، تبلیغات رسانه های غنی، تبلیغات بنر، تبلیغات شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل و غیره. تبلیغات آنلاین دارای مزایایی است، یکی از آنها چاپ تجاری سریع و دسترسی تجاری به یک مخاطب جهانی است. اما همراه با این مزایا معایبی نیز وجود دارد. این روزها تبلیغ کنندگان آگهی های پرطرفدار را پرتاب می کنند و یا پیام های اسپم ایمیل را به مردم در مقیاس گسترده ارسال می کنند. این می تواند مصرف کنندگان را آزار دهد و حتی ممکن است تبلیغات واقعی در روند نادیده گرفته شود. بنابراین اخلاق در تبلیغات برای موفقیت بسیار مهم است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*